Världsbäst på laga köttbullar!

Tagga att engelska nationella gick as bra! Tagga att jag klara mycket över G på matteBprovet, tagga att jag är glad igen, tagga att det snart e skolavslutning, tagga att de snart är sommar!

Hehe jaa som sagt, min dag idag har varit riktigt rolig! Iaf för mig, har varit glad hela dagen! Tex på idrotten! Vi hade handikapp idrott, vi körde lite rullstol! :D As skoj, sedan hade vi nå blind tjaffs med, men det var inte lika roligt.. ;)

Gash, vet inte hur jag ska beskriva känslan i mig haha (A) e som gald men ändå glad? Haha öööh, jaa men ni kanske fattar (A)

Taggar oxå att jag har sovmorgon till 12.40 på måndag (A)

Ha det underbart! Puss <3

Kan ju som lugnt säga att nu är bäst i världen! <3 Älskar er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0