Sen uppdatering!

Japp jag vet, men det är så att jag kom hem kl 3, satte mig direkt vid skrivbordet och började plugga fysik, blir verkligen irriterad när jag inte förstår! Ajja, hur som helst gick det bra i början att plugga, det ända jag är osäker på nu är rörelse och lite optik.. Ja faktiskt, alla säger att optik är lätt, haha men jag förstår verkligen inte endel saker (A)!

Senare nu ikväll har jag varit i Ursviken och haft roligt! Jag drog till Mange och vi såg film med Maja och Joel ett tag, men när filmen var slut skulle dem dra vidare ;)
Själv kom jag hem vid halv 11, och nu väntar varma mackor och Oboy, sedan SÄNGEN!!

Sov gott!! ♥ Hoooj!


Justja 2 juni klipper jag håret ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0