Opppsii

Haha, har märkt att jag inte skrivit något sen i fredags! Men det har väl hänt lite saker. Som sagt, i fredags var jag på bio med Mange, Sofie och Anton. Vi såg "Änglar och Demoner". Själv tyckte jag filmen var jätte bra och spännande. Man fick sig också lite goda skratt under filmen!

Igår på dagen var jag på stan med familjen. Mamma köpte en avslutningsklänning till mig och ett par leggins! Senare blev det att plugga som bara den!! Senare kom faktiskt mange förbi och vi såg en film på tv 4+ (A)

Idag har jag sovit länge och sedan pluggat! Det är nog det ända jag gjort idag, eller vi var hos farmor och farfar på fika. Senare ikväll har jag inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra, men ngt roligt blir det då i alla fall!

Skriver kanske senare ikväll! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0