Bloggtorka?

Jag ber som mycket om ursäkt för jag inte skrivit på ett tag, det finns ju faktiskt NÅGRA st som läser detta...

Iaf, igår var jag hemma hos lina med vikkan och isabell och gjort två tårtor, för vi skulle fira Johannes, Johan, Nortex och Pierre. Kvällen gav verkligen jätte många skratt, särskilt när Johannes öppnade sitt paket! Haha, Lina hade beställt hem en MANKINI ( boratbikini) Haha, mycket roligt att se hans min..;)
Senare under kvällen kom Mange :] och hans vän :) Vart en tidig kväll för mig, mi padre kom och hämtade mig runt 11...

Idag, följde jag med till min farmor och solade och pratade lite skvaller, gillades verkligen! Sedan nu ikväll blir det att se Eurovision Song Contest med Mange :D

Helgen verkar rätt bra hitils ;) Vem kan förstöra mitt humör nu?

Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0