090503

3 maj idag, och det betyder att i morgon är det 1 månad med C <3 Tiden har verkligen gått fort!

Här kommer en liten sammanfattning av min helg:

Torsdag: Var då i stan med massa människor och hade j*vligt roligt. Var först hos I och sedan drog vi ut. Synd bara att Chrille skulle dra, kände då ingen mening med att vara kvar (tråkig som jag var...)
Fredag: Pluggade lite matte på dagen (eller ja försökte...) senare på kvällen drog jag till Ersmark och myste med Chrille.
Lördag: Vaknade upp med Chrille och vi gjorde inte så mycket på dagen, senare när jag kom hem var det bara att fortsätta plugga lite grann..... Man ska inte plugga på en lördag, men ibland så måste man.. Efter middagen drog jag till MIA :D Synd bara att jag var tvungen dra så tidigt.
Söndag: Ja, vad har jag för planer idag? Vet inte riktigt, det blir väl de där pluggandet och förga mammas hår, annars har jag absolut inget att göra..

Ajja, allt för mig.. Simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0