Värme = love

Nu kände jag att jag skulle ta och uppdatera här lite! Har ju varit otroligt varmt de senaste dagarna och jag har legat ute och pressat och badat! Kan ju säga att det har lönat sig! Har nog aldrig varit så här brun som jag är nu! OMG... Mitt mål i sommar är att bli brunare än Magnus! Men jag tror det är lika bra att glömma....

Annars då, joo jag saknar mina sötnosar som är i STHLM! Kom hem NU?! Justja, kommer att sova i stugan från måndag till onsdag... Alltså, ingen dator...

 

Hahaa....

Kommentarer
Postat av: din pappa

Du kommer aldrig bli brunare än mig :O haha

2009-06-29 @ 01:27:52
Postat av: Amme

gullis;]



SV: jajamen de haru:*

2009-07-05 @ 21:30:35
URL: http://ammepamme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0