Soo

Äntligen har jag tid att sitta vid datorn!

Midsommar (fredag):
Dagen började med att jag vaknade runt 12 och gick upp och duschade. Sedan åt jag lunch med familjen och sminkade mig etc. Sedan bar det av till min kompis Amanda , där vi var bjudna på mat! Gud vad vi åt alltså! All mat var hur god som helst!
Efter vi ätit, rullade vi ut på hennes gård där vi först hoppade lite studsmatta och sedan gick vi och fotade. Blev mycket fina bilder! Till efterrätt fick vi gräddtårta med massor av jordgubbar på! Hur gott som hälst, jag älskar jordgubbar!
Vi vart lite trötta av all mat men vi spelade någon slags brännboll med vårar brorsor och sedan såg vi film!

När vi kom hem var kl halv 1 och jag startade en film. Fick då ett sms av min älskling där han undrade om han fick komma, och ja, självklart fick han de! Så klockan 2 på natten kom han in iskall in i mitt rum och la sig i sängen med mig! Tur att man e varm!

Lördag:
Min moder väckte oss halv 12, trött som jag var steg jag upp och duschade, när jag kom tillbaka hade älsklingen somnat om, så jag väckte honom igen. Vi gick ut på våran altan och åt lunch, sedan for vi till min stuga! När vi väl var framme gick vi på en lite promenad och sedan solade vi.
Senare på kvällen blev det god middag igen, vi åt så det nästan kom ut genom öronen! Haha... Vi vilade maten och sedan skulle vi ut och fiska. Det gick inget vidare, helt stendött, men mange fick napp, men den slapp...
Vi kom hem till mig senare på kvällen, då såg vi film och pratade. Sedan läggdags.

Söndag:
Manges brorsa ringde och väckte oss kl 11, så mange drog på en gång. Själv hoppade jag in i duschen och sedan solade jag i någon timme. Efter lunchen drog vi till min farmor och farfar, solade även där. Vi blev bjudna på middag igen! Senare när jag kom hem vid sju, så var jag med min vän Anna! Var ett tag sen, men vi chillade i hennes soffa och såg teve! MYSIGT VÄRRE!


Ja ni, det där var min helg! Har tyvärr inga roliga bilder, men Amanda ska skicka några senare!

Hoooj ♥

Älskling :]






Kommentarer
Postat av: Tobias

Okej I see :) löpträna är perfekt såhär på sommaren!

2009-06-22 @ 00:47:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: LisaaG

Sv. Tack så mycket, vad glad jag blir! :)

2009-06-23 @ 09:57:21
URL: http://lisaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0