Lördag

Godagens alla! Ska berätta lite om vad jag gjorde igår. Vaknade runt åtta och klädde mej och for och såg min bror och systers skolavslutningar. Måste säga att "småbarnen" var mycket fina! Det var också roligt att se de andra som gick ut nian förra året. Var ett tag sen!!

Senare for vi hem och åt lunch och jag bytte om och åkte buss hem till mange. Hans bror och hans tjej hade bjudit över oss på middag vid 18.00.  Efter middagen såg vi bio, Terminator Slavation, tyckte de andra filmerna var bättre (A). Sen så har jag varit på Moröbacke! Satan, tur att jag inte bor där, hittar knappt ut därifrån (A) Allt ser ju precis likadant ut (A)!

När vi kom hem så tittade vi lite på hans får Bosse! Japp, dem ska väl ha fåret ett tag (?) Jag orkade inte fara hem så jag spenderade natten hemma hos mange.

Nu är jag hemma och har mycket tråkigt, ska kanske ut och gå ett tag innan det börjar regna? Ajja vi får väl se!

Hoj!

Dagens låt:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0