Haha

Jag har visst tagit långhelg från bloggandet ser jag... Fy skäms. Har verkligen inte haft lust att blogga, har som inget att skriva om. Men något ska jag nog komma på!

Hade vattenkrig idag på skolan, hade planerat att inte vara med och bli blöt eftersom jag åker buss till och från stan... Men iaf, jag fick ändå vatten på mig, men lite småroligt var det ändå. De andra i klassen blev mycket blöta och Pierre, Johan, Lina, Viktoria och Isabell badade iaf. Lina hade oturen att bli ikastad i vattnet 3 ggr!!!

I morgon är det skolavslutning, fatta att vi redan har gått ett helt läsår? Tiden har gått så sjuuuukt fort, förstår som inte vars tiden tagit vägen! Kommer sakna folk mer än andra nu under sommaren, men ni vet ju såklart vilka ni är! <3
Nu taggar jag 18 år om 313 dagar!!

Hooj!

Vem är det som är mästerfotografen? - Jag



Klicka på bilden kommer ni till en låååt ;)

Kommentarer
Postat av: jalla

yeeeeeee

2009-06-08 @ 22:44:24
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0