Tråkigt

Tog listan från Viktoria

SENASTE:

1. Dryck: Mjölk
2. Telefonsamtalet: Mamma
3.  SMS: Mange <3
4. Sång du lyssnade på: Erik Hassle - Hurtful
5. Gången du grät: När jag var ledsen

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: hahah öööööh nej ;)
7. Har någon varit otrogen mot dig: oaldrig
8. Varit kär: Oja :]
9. Förlorat någon speciell person: Nae
10. Varit deprimerad: Mm
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Haha det har jag faktiskt inte gjort

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. svart
13. blå
14. Grön

I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: Oja, rätt många faktiskt
16. Fått ditt hjärta krossat: Japp...
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Haha jaa, när jag och Isabell skratta som fan påväg hem från Galtis!!
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Oja, det har jag verkligen, kan inte vara lyckligare!
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Verkliiigen!!
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Hahahahahahha men jaa
21. Kysst en kompis: Hihi, nej bara pussat

BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat : Alla! Haha, har iaf inga randoms osv... Känner alla!
23. Hur många barn vill du ha: Svårt att säga, men kanske 2 ? (A)
24. Har du några husdjur: En katt
25. Vill du ändra ditt namn: Nej, jag gillar Emma
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var på resturang 
27. Vilken tid vaknade du idag: 12.00....
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: lSatt vid min dator!
29. Någonting som du längtar till: Hm (A)
30. Senaste gången du träffade din pappa: 1 timme sen
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: finns en hel del saker.
32. Vad lyssnar du på just nu:  Min syster som sjunger singstar
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: haha ja,
34. Vad gör dig irriterad just nu: ALLT haha, nej inget just nu tror jag? Eller jo, torktumlaren TJUTER

OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Emma Åman
37. Singel/upptagen: upptagen yaO!
38. Stjärntecken: Väduren!!
39. Kille eller tjej: tjej
40. Grundskola: Örjansskolan
41. Gymnasie:balder
42. Högskola: Blir av SENARE
43. Hårfärg: Brunt med bloda slingor
44. Långt eller kort?: Det är långt för att vara kort hår, men de är kort för att vara långt!
45. Längd: 176- 177....
46. Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är rätt social
47. Piercings: öronen
48. Tattoos: inte än
49. Höger eller vänster: iAllways höger ;)

DIN FÖRSTA:

51. Operation: Ingen opperation här inte!
52. Piercing: öronen.
53. Tatueringen: Ingen alls, men snart
54. Bästa vän: Mia
55. Sporten du spelade: Ingeeeen
56. Husdjur: Sigge, katt
57. Vaccination du minns: Stenkramps sprutan på mellanstadiet. 
58. Konsert: Aqua HAHAHA
59. Förälskelse: Hm.... (A) min första RIKTIGA eller första som man fråga Chans på i dagis?
60. Alkohol du drack: Mohahahaha, det vill ni allt veta

JUST NU:

61. Äter du: inget
62. Dricker du: nothig
63. Är du på väg att: att ta mitt liv... Haha nej inte så mycket se teve kanske
64. Lyssnar du på: Ola - Sky´s the limit
65. Väntar du på: att mamma ska komma hem
66. Vill du ha barn: Inte just nu men sen.
67. Vill du gifta dig: In the future
68. Karriär i åtanke: Ska bli så känd att jag kan bada i pengar i min pool på bakgården till min 12 miljaders villa i NEW YORK :D Haha eller så inte...

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Båda :]
70. Kramar eller pussar: Båda, men jag gillar nog pussar bäst :]
71. Kortare eller längre: LÄNGRE :D
72. Yngre eller äldre: lika gamal eller äldre :) Palla 93: or .. :S
73. Romantisk eller spontan: Romantisk och lite sponta ;]
74. Snygg mage eller snygga armar: Han får vara som han vill, men magen kanske :]
75. Tatueringar eller piercingar: Tattooos :] ggrrr
76. Känslig eller inte: Lite känslig, men inte så att han grinar till alla filmer osv, haha ni fattar
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: Hellre bråkstake än ngn som är tveksam hela tin?

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: Nae
80. Gjort något sjukt spontant: Haha jaa XD
81. Tappat glasögon eller linser: Kan du skriva upp!
82. Haft sex på första dejten: Hihi nej ;)
83. Krossat någons hjärta: Ja, faktiskt
84. Har någon krossat ditt hjärta: Japp
85. Har du blivit arresterad: Inte ään!
86. Dissat någon: Har väl hät
87. Gråtit när någon dött: Känner ingen som har dött, men om så självklart!!
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Hahahahahha, nae ;)

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: Ibland, det blir bättre med det
90. Mirakel: Ja
91. Kärlek vid första ögonkastet: Hihi ja :] det har lixom hänt :]
92. Himlen: Öhm?
93. Tomten: Haha ja antagligen?
94. Att kyssas på första dejten: Om det känns rätt så ja!
95. Änglar: Haha nae

SVARA ÄRLIGT:

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Men gud aldrig!
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja det tror jag helt klart
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Det jag älskar kanske? Ne men min familj vänner kärleken osv..
100. Att publicera det här är din 100 sanning: 100 %

HAhaha noooog hade jag tråkigt nog


Kommentarer
Postat av: Tobias

Det var Magnus Uggla och Caroline af ugglas :D riktigt bra artister!

2009-07-08 @ 00:27:47
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0