Ojdå!

Yes, äntligen en dator! Har ju som sagt varit i stugan, men det blev att vara där tills lördag. Sedan så saknade jag Mange alldeles för mycket, så jag spenderade min natt där! På kvällen drog vi till Stadsfesten med några av hans kompisar! Var faktiskt riktigt roligt mot slutet!

Imorgon Måndag. Då är det making money dags! Ska hjälpa Isabell att städa hennes mormors lägenhet! Kommer nog ändå bli roligt, det är ju trots allt Isabell man får jobba med! Alltid lika roligt att vara med den människan! ♥

Senare denna vecka ska min familj på semester, och då kommer jag troligtvis att bo i stugan, och det betyder att jag inte har någon dator! Om jag har tur kan jag kanske sova hemma någon natt, så vi får se hur detta slutar!!

Justja, MINA GIRLS ÄR HEMMA NU!! ♥

Mange♥


Kommentarer
Postat av: ipe

hih du är söt emmmmmz <3

2009-07-05 @ 23:03:40
URL: http://fuljevel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0