Oj

HAha det är ganska konstigt att folk läser min blogg, det är ju inte ofta jag uppdaterar. Har verkligen ingen ork. Men nu ska jag skriva lite grann...

Var i byske i helgen och campade med mina päron och syskon. Det var mycket roligt förutom att det regnade så mycket... men vi fick för oss att bada, det blåste jätte mycket och var stora vågor. Vi bada kanske i 30 min sen höll vi på frysa ihjälXD hahah

Kom nyss och tänka på... VARS FAN ÄR TE FOLKET?! Känns som evigheter sen man såg ngn av er sist?! Eller äre för att jag e pank och bor i hamn? Ja frågan kan ju diskuteras, men jag tycker att vi ska styra upp någonting snart! OCH FORT!! HAHA!

Jajja, i morgon blire stan med Mia, sen kommer mormor och jag ska färga hennes hår, sedan kommer min älskling :] och dagen är helt perfekt!
HAha, nej nu ska jag se en film! Hoj

Te2b



Love


Kommentarer
Postat av: LINA

vi älskar och saknar dig emmmz! kom till stan och var med oss snarast möjligt =)

2009-08-01 @ 01:24:02
URL: http://linamichaelaekesryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0