Jag är verkligen inte bra

Jag är inte bra på att blogga just nu känner jag! Jag har inte skrivit på ett tag, det beror på att jag varit i stugan mycket, och att jag varit barnvakt. Men nu tänker jag skriva lite! Höhö...

Jajja, i fredags hade då jag och Mange 2 månader! Wohoo!! Älskar honom. Vi var på bio och såg Harry Potter och Halvblodsprinsen! Jag hade läst boken innan, men jag var inte alls besviken på filmen! Snarare tvärt om! Filmen var riktigt bra! Sedan for vi hem och hade det mysigt!

En jävligt rolig sak är att mina naglar blivit långa igen!? HAHa (brist på att skriva ngt?) Så nu sitter jag hemma och måla fransk manikyr och dolar på med naglarna hhah!! Nä nu måste jag sova, ska upp "tidigt" i morgon och måla hos farmor och farfar!

Puss♥
Aww <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0