Hemma!






Steg upp 08.00 i morse och satt i bilen 08.30 för att hämta upp isabell! Vi skulle med bussen till JÖRN med 09.00 bussen! Haha busschaffisen var lite wierd med annars hade vi mycket roligt. Lika snabbt som det roliga började var det över! När vi väl var framme vare städning av en lägenhet som väntade! Trodde faktiskt det skulle vara jobbigare än vad det var. Men med Isabells sällskap är inget tråkigt. Var faktiskt riktigt roligt där ett tag :]
Isabells morfar är min nya idol! Satan så söt människa :] Hennes mormor var söt hon med, men hennes morfar var coolast!!!

Kom hem vid kvart över 7 och då tog jag en dusch och tog på mig pyamasen. Lade mig sen i sängen med datorn och bara chillade! Tycker att jag är värd det! Mohahaha...

Imorgon är det en ny dag och nya bus väntar!


Söt isabell :]



Kommentarer
Postat av: isabell

hihi du är sötast emma :]

2009-07-06 @ 23:01:21
URL: http://fuljevel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0