Hemma igen!

Nu så, äntligen var man hemma igen, som alla kanske inte vet så har jag tillbringat en vecka hos min mormor och morfar medan resten av min familj var på semester! Har hunnit med att sova i Isabells stuga, vi var dom i min klass + Mange. Vi grillade kött och åt mkt annat gott, badade och spelade lite vollyboll, var riktigt jävla nice! Sedan följde Mange mig till stugan och vi var där och busade med mina morföräldrar! Haha åh vad jag älskar dom!

Senare följde jag Mange hem och sov där, sedan badade vi med Mia, Markus och Rasmus på Vitberget! Haha det var roligt, men de var vissa som var lite badkrukor! När jag kom hem igen var jag riktigt trött! Somnade rätt tidigt och dagen efter umgicks jag bara med mormor och morfar.

Sedan kom Mange igen, vi fiskade och busade :] Och nu idag har vi hunnit bada(?) Mange blev en badkruka, men han badade iallafall med mig! <3 och spelat kort! (Han tycker att jag är risig som vinner hela tiden... ;) ) Älskar dig!

Ja, nu sitter jag här och inte har så mycker att göra, ska vara barnvakt i morgon på dagen, sedan se bio med älsklingen, vi firar 2 månader! <3

Hoj ♥

När jag hör den här låten börjar jag sakna dig älskling! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0