Sjuk?!

HOPPAS JAG INTE BLIVIT SJUK?! Hostar och har ont i huvet, mår också illa. Vill verkligen inte bli sjuk nu! Är mycket i skolan just nu, vill inte komma efter.
Måste iallafall berätta för er att jag joggade 2 km igår!! Satan vad glad jag kände mig när jag klara hela 2 km utan att stanna! Det var jätte kallt ute, så det tog ca 10 min att jogga.

Idag, jajustja, idag har jag varit på skolan, slutade kvart i fyra, när jag kom hem väntade maten som min sötnos mamma gjort! Hihi (A).  Nej nu börjar jag svamla igen. Ikväll hade jag planerat att plugga lite, men vi får se hur det blir med det!

Något som inte är lika roligt, MÅSTE GÅ SKOLA PÅ LÖRDAG!!!! Det är öppet hus, och jag måste vara där från 9 - 12.10... Roligt, mkt roligt...

Hoppas ni mår bätte än mig, Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0