Nu är det så!

Nu är det så att jag hade tänkt förändra bloggen lite grann. Jag kommer att skriva lite mer om privata saker , och ska försöka skriva mer positivt om allt!
Som ni kan läsa här nedanför, kan ni nog märka att jag inte har så positivt liv.... Men det ska jag ändra på! Från och med NU ska 2009 bli det bästa året någonsin! Har lämnat att skit bakom mig och nu tänker jag framåt!


 Nu så, Hej! Idag vaknade jag ovanligt tidigt ( 10?! ) Sedan åt jag frukost, men under frukosten fick jag jätte ont i magen! Kunde inte sitta eller stå, så jag gick och la mig i sängen igen och somnade om till kl 12.  Efter att jag ätit lunch, skulle vi till min mormor och fika. Fick då köra bil dit och det gick sådär... Men det var nog för att det är så KALLT ute! - 13 :S


Bara jag som har den här låten i huvudet hela tiden?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Den låten är ju jätte bra ! :D

2009-01-04 @ 22:55:00
URL: http://bennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0