Myskväll #1

Nu sitter jag och väntar på min bästa vän C! <3 She lives in tha TOWN så det tar ett tag för henne att komma ut hit till " Bushen" haha. Suger verkligen att bo lite "utanför" stan... Bussarna går rätt ofta men det tar en sån tid att komma sig till stan, och det är ju inte alltid det går att flörta till sig skjuts.
Ikväll blir det nog myskväll med Clara, vi har inga planer för kvällen, men vi kanske kör fruktsallad ist för att gå till ICA (A). Det har som blivit en vana att jag, C och K alltid går till ICA och köper godis... Inte bra!

Här kommer förresten mina nyårslöften!

 Godislöfte! - Måste verkligen sluta äta godis!
 Fortsätta med att gymma 2 gånger i veckan - Jag och Isabell satsar på BEACH 09!
 
Försöka ta skolan mer på allvar -  Om jag vill ha bra betyg är det bara att börja jobba nu!

Hoppas jag nu kan hålla det här!

                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0