Hihi (A)

ALLA TJEJER GÖR DET HÄR TESTET !!
för du vill väl aldrig stå utan kärleken .. ?

OM JUST DIG:
NAMN: Emma
FÖDD: 18 april 1992
BOR: skelleftehamn
SMEKNAMN: Emms, Ådi
FAMILJ: mamma,pappa, bror syster
SKOLA: Balder
HAR DU UNDER DENNA MÅNAD:
SAKNAT NÅGON: Hehe, jaa det har jag.
ÅNGRAT NÅGOT: Jo faktiskt :/
LJUGIT: Vitlögn (A)
SVIKIT NÅGON: Mm.
KÄNNT DIG SÄMST: Det händer ibland.
GRÅTIT: Säg någon som inte har det?
SKRATTAT: Like always
VARIT SJUK: Ja haha
VARIT UTOMLANDS: Ja.
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: Jo typ :O

KÄNSLOR:
GRÅTER DU OFTA: ibland
SKRATTAR DU OFTA: Alltid.
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Uttråkad
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Super bra.
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Haha...
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Jåå ;)
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Jo faktiskt
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: Vet ej
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Om man har hittat den rätte så JA.
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Nej :(
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: 0
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: oja
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Jajjamen :D
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: Dom snälla och omtänksamma ;)
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: It doesn´t matter.
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Lång :]
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Jag tycker båda!
FÅR DU MÅNGA KILLAR?: Hahaha, om vi säger så här, om jag raggar, JA

OM DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: brunett
ÖGON FÄRG: grön
LÅNGT ELLER KORT HÅR: längt
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: haha joo, men jag håller inte med ;)
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Japp! Natalie (naataali.blogg.se)
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Haha jaa :D
SMINKAR DU DIG: Oftast

ALLA TJEJER MÅSTE GÖRA DETTA, DET ÄR FÖRSENT ATT BARA STRUNTA I DET.
INOM NÅGRA FÅ MINUTER SÅ KOMMER NÅGOT JÄTTE JOBBIGT ATT HÄNDA I DITT LIV, OM DU INTE GÖR DETTA.
MEN OM DU NU GÖR DETTA ,SÅ KÄNN DIG STOLT!.. NÅGOT BRA HÄNDER I VECKAN


Haha bara för att jag hade tråkigt (A)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haah jag orkar inte ;) men var kul å läsa vad du hade svarat :D <3

2009-01-12 @ 20:21:58
URL: http://bennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0