DÖTT? OJA

Haha, jag som lovade att skriva här ofta, HA! Så blev det ju naturligtvis inte! Johan mah clasmate börja som små tjata på mig, då tänkte jag att det är lika bra att skriva lite skit.

Idag, jo idag hade jag svenska redovisning, det gick väl bra tyckte jag ;) höhö.. Sedan vart de skriller ;) Haha, måste nog vara en av de sämsta i världen på att åka!

Justja, i morgon är det sista del prover i matte A Nationella.... Det gick jätte bra på första delprovet för mig, men jag hoppas verkligen att provet i morgon kommer gå lika bra!

Till helgen har jag STORA planer, höhö. Till exempel, i morgon ska jag vara med älsklings Jenny, på lördag DAG åker jag och en kompis till Bygdsilijum ( slalom backe) och senare på kvällen ska jag träffa old mates för att fira två av dem som fyllt år! Sedan på söndag blir det nog att sova ut och bara ta det lungt!

Förresten!! Jag saknar Amanda Marklund så det gör ont ända in i själen!!




Galen bild och GALET GAMMAL! <3

Kommentarer
Postat av: Amme

saknar dig också så förbannat mkt emma åman!!<3<3



Sv. du ska inte tänka så gumman:(!

2009-02-02 @ 20:04:35
URL: http://ammepamme.blogg.se/
Postat av: Amme

saknar dig också så förbannat mkt emma åman!!<3<3



Sv. du ska inte tänka så gumman:(!

2009-02-02 @ 20:04:37
URL: http://ammepamme.blogg.se/
Postat av: jeeennnn

puss<3

2009-02-03 @ 20:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0