Det bara fortsätter...

... att vara duktig för min del. I morse vaknade jag kl 10 och steg faktiskt upp! Helt otroligt, sedan gjorde jag läxa igen. Därför tycker jag att jag förtjänar att sitta vid datorn någon timme idag. Men vad gjorde jag igår då? Jo jag var med min vän Clara igen! Haha, båda var riktigt trötta, vi bestämde då att se Twilight. Jag har en sak att säga om filmen, jag blev riktigt besviken på filmen, kanske för att jag har läst boken/böckerna? Filmen gick så fort fram med alla känslor och alla händelser tycker jag, men visst, det är svårt att göra en film av en bok. Kanske får skylla mig själv att jag läste böckerna i förväg?
Men jag måste medge, visst är det en otroligt romantisk berättelse? Jag är helt såld på böckerna.!


                           

Källa: Google.se


Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: tur att du inte fortsatte då :)

2009-01-07 @ 12:53:51
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0