Bra jobbat!

Jag måste säga att jag har varit riktigt duktig idag, har nämligen pluggat! Yes, jag gjorde några uppgifter i TMS ( Teknik, människa, samhälle ). Känner mig oerhört stolt över mig själv. Annars idag har jag tagit en lång sovmorgon, mycket härligt! Sedan skulle jag och pappa upp till stan för att köpa en present till min mamma, (Pappa och Mamma har varit förlovade i 20 år idag!). Vi skulle också lämna in min mobil på lagning, men såklart glömde jag några papper hemma om garantin! SMART... Haha men pappa får nog ta den på måndagen efter helgen då han börjar om att jobba.

Har tyvärr inga planer för helgen... ÄN. Men det kommer säkert upp något att göra!



Bara jag som har börjat längta efter värmen? Hihi Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0