Skit oxå...

Jag vill verkligen inte vara sjuk? Finns det något värre än att hosta hela tiden? Då menar jag hela tiden! Tog tempen nyss och jag har bara 38 grader nu!
Skolan var rätt jobbigt idag eftersom att jag hade lock för båda öronen och jag hostade hela tiden, men annars har min dag rullat på helt utan problem.
Ikväll hade jag planerat in att sitta och plugga lite matte och plugga lite till Engelska provet som är på fredag! Justja, jag får inte glömma, ska ta spruta på onsdag! Aaah, vi får se hur det går, är otroligt rädd för sprutor!!!

Hoppas att ni där ute mår bättre än mig i denna snöstorm!!

 Bus på nån random affär i sommras!! <3


  Ni gör skoldagarna såååå mkt lättare!! <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Ååh asså jag vill inte heller vara sjuk längre ! Har 39,3 grader feber nu :( Jag vill verkligen till skolan så snabbt som möjligt för jag saknar att få umgås med er när jag ser bilden på oss fyra! <3



Kram på dig :*

2009-02-16 @ 14:13:39
URL: http://linaekesryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0