Ojsan!

Haha, blev lite förvånad över hur många som läser min blogg! Igår var det uppe i 50 st!! Shit:D Blir verkligen glad :D Haha okej, 50 st är väl rätt lite, men det beror ju på vad man jämför med!

Jaa, kvällen idag har jag spenderat med att plugga Fysik, har nämligen fysik prov i morgon, är faktiskt rätt orolig, för jag kan verkligen INGENTING!!! Skärpning! Annars i veckan har jag och Isabell varit riktigt duktiga!! Har gymmat 2 ggr!! Starkt jobbat, känner verkligen att träningen har tagit på kroppen. För jag har lite träningsverk i benen och rumpan när jag ska sätta mig eller lägga mig.

Peppa i morgon, då ska jag vara med en BOY :D har verkligen saknat honom! Pepp på lördag, för då ska jag och några från klassen vara hemma hos Johannes! Och på söndag blir det kanske Jenny <3





Puss Isabell Viktoria Lina <3 Ni gör skolan sååå mkt lättare! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0