Big Plans

Nu hade jag tänkt avrunda torsdagkvällen med att skriva upp morgondagens planer!

* Gå upp kl. 9 för att sedan promenera med mamma till banken och hämta ut mitt nya ID-kort.
* Åka med 11.20 bussen till stan för att träffa Karin och äta lunch, för att sedan färga hennes hår.
*  Får hämtning av pappa runt 4, hem och äta sedan snabbt upp till stan igen.
* 18.15  går bussen till Kåge från stan, jag och några till från klaseen ska hälsa på Niklas!
* 00.00 är tillbaka i stan och får hämtning hem för att äntligen få SOVA!

Japp det var morgondagen det! Härligt att ha allt planerat så att man är sysselsatt hela dagen/kvällen! Få se om kameran åker med, eller om jag snor bilder från någon annan? Ajjja, kan ju hoppas på att ni får se lite bilder från i morgon senare!

Godnatt! Puss

Kommentarer
Postat av: ipe

JAG PEPPAR FÖR IMORGON !

2009-02-05 @ 23:03:09
URL: http://fuljevel.blogg.se/
Postat av: ipe

btw, jag märkte nu att bakgrunden för DEN som skrivit kommentaren är gasnka störande ! en bugg i min design ;) aknske måste ändras !

2009-02-05 @ 23:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0