160209

Jaa måndag idag! Har väl inte hänt så mycket idag! Förutom att jag Vikkan och Isabell åkte SJÄLVA skridskor på gympan idag, men det var trevligt det med! Har faktiskt varit GLAD på skolan idag, senaste dagarna har jag varit lite butter.... Varför vet jag inte.
Men nu är det ändringar på det! Min helg har varit tråkig om man får uttrycka sig så. Eller på fredagskvällen var jag med min älskling Clara! Men på lördagen satt jag hemma och cutta mej på alla hjärtansdag....Nej skojjar bara, på dagen gick jag på stan med familjen, eller jag och min syrra gick för oss själva, senare på kvällen såg jag melodifestivalen som faktiskt var i SKELLEFTEÅ!!<3 Själv tyckte jag att H.E.A.T och Måns Zelmerlöw var bäst, undrade vad Amy tänkte med, med klädvalet alltså!?

Ajja, ha en bra måndagkväll allihopa! Själv ska jag försöka förstå något av Fysik A =/ Prov på fredag nämligen.... </3




 Saknar dig lindaH <3


Kommentarer
Postat av: LINDA

Aww gumman<3

2009-02-16 @ 19:34:20
Postat av: c

(L)

2009-02-17 @ 19:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0