Brist på annat att göra

Snodde den från Lina

DIG:
1. Hur lång är du? 176 - 177 töp
2. Vad vill du bli när du bli stor? Jag har verkligen ingen aning, kanske arkitekt?
3. Vad pluggar du? Teknikprogrammet! Med inriktningen Form och design :D
4. Har du långt hår? iNog är det långt nog, men skulle vilja att det var längre!
5. Vilken hårfärg har du? Brunt med blonda slingor!
6. Sminkar du dig? Typ aldirg på sommaren! Men annars så gör jag de!
7. Använder du läppsyl? Hihi ja (A)
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Svarta grr ;)
9. Har du kysst någon idag? Oja:]

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? Mjukisbrallorna och ett linne!
2. Har du bytt om idag? Hm, jo de har jag
3. Favorittröja? Min stora blåa mjukiströja!
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Boxerkallingar ;) rawr
5. Fulaste plagget andra könet kan ha? När dom har byxorna upp under armarna, fyfan...
6. Har du gett bort kläder nån gång? Jajamen
7. Har du handlat kläder genom internet? Jamen självklart
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? HAHA?
9. Gillar du din klädstil? jaappp, man har ju inte på sig ngt man inte gillar?
10. Vad använder du för skor? 12 cm klackar varje dag!! eller så inte...

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Har inte hänt på ett tag
2. Klä dig annorlunda? HAha om att bära mjukiskläder 24/7 är annorlunda så är jag väl de..
3. Vara dig själv? Det är jag alltid
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Eh ja?
5. Fisa inför pojk/flickvän? HAHa njaa (A) men min pojkvän vågar
6. Pierca dig? Självklart!
7. Ge dig på utmaningar? Beror på
8. Ha sex på offentlig plats? HAHA jadu kanske de kanske
9. Vara omogen? HAha bara med dom närmaste!
10. Äta små kryp? eeeeuw

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? Balderskolan
2. Vad heter din favoritlärare? KRISTER... Not
3. Vad är ditt favoritämne? Idrott, svenska och snart historia
4. Snyggaste läraren på skolan? KJELL!!!!
5. Fulaste läraren på skolan? HAHA öööh ?
6. Tråkigaste ämnet? Fysik ( HA HA HA har det inte längre!!!)
7. Har du skolkat mycket senaste året? Inte en DAG! 
8. Hur tar du dig till skolan? Bussen :D 

NÅGON:
Som förstår dig: Magnus!
Som du saknar: Clara Nyström
Som du hatar: Du, det tar vi inte här?!

VEM:
Kramade dig senast: Magnus
Var hos dig senast: Magnus
Ringde dig senast: Mamma
Ringde du senast: Mamma

JAG:
Är singel: Så upptagen som det bara går!
Saknar någon just nu:  JAA :(
Är rädd för att bli övergiven: Nej det är jag inte!
Svär ofta: Inte hemma iaf
Sjunger i duschen: HAHa jaa varje gång!
Är en morgonpigg person: Har börjat bli det nu
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: hha så risigt
Är kär i kärleken: Om mange är kärleken så är jag de
Skrattar åt mina egna skämt: Men jaa :D
Vill ha barn: Hi hi jaa :]

HAR DU:
1.Piercingar? Mina öron!
2.Syskon? 2 st
3.Pojk/flickvän? JAAAAA :D
4.Jobb? Nae...
5.För många vänner? Man kan inte ha för många vänner!!
6.Rymt hemifrån? Jo, när jag var liten
7.Färgat håret? Many times!
8.Bra självförtroende? Har börjat få de nu(A)
9.Sagt "jag älskar dig" till någon? Jaa aa då
10.Varit kär? Är det nu
11.Gjort något olagligt? Tagit en cykel, MOHAHA
12.Somnat i skolan? @ örjansskolan
13.Brutit ett ben? Armbågen
14.Tappat bort mig i min hemstad? HAHa nae XD
15.Sett en fallande stjärna och önskat? JA :]
16.Varit otrogen? Nej fyfan
17.Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Jajamen
18.Smugit ut utan lov? Haha mjaa (A)
19.Ljugit om var jag är för mina föräldrar? NEj
20.En hemlighet som ingen vet? Hm, kanske
21.Varit på en blind date? nej
22.Sovit en hel dag? Nej då
23.Somnat gråtandes? jjaaa

BRUKAR DU:
1.Titta dig själv i spegeln? Nyss
2.Ha ångest? nej
3.Drömma mardrömmar? mkt sällan
4.Klä dig i svart? Ibland
5.Hata folk? Hm nae
6.Lita på folk? bara de som står mig väldigt nära

SISTA PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Mange
Fick dig att gråta: ...
Du delade en dricka med: Min familj
Skrek på dig: Fanny
Du fick sms från: Lina



HAha jaa få se om ngn orkar läsa XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0