All I need is you!

Hallihallå! Hur mås det? Med mig är det så otroligt mega bra! Vet inte varför? Kanske är för att det är så OTROLIGT bra väder ute?!
Vad har jag gjort idag? Jo jag har varit med Mange, och vi solade ett tag på dagen och sedan såg vi teve! Helt otroligt att han var vaken kl 10 i morse (A) Haha...

Det känns otroligt surt att det bara är 16 dagar kvar av sommarlovet.. Inte bra alls, vars tog sommaren vägen? Känns som att jag inte har hunnit göra något alls! Men på ett sätt längtar jag till skolan, så man får träffa alla igen! :D

 (Klicka på bilden så blir den större!)

Har knappt sett er!

















Åhw, saknar er.... ♥


Och en bra LÅT :D


Kommentarer
Postat av: Lina

asså jag börjar också sakna allihopa ju! ;o längtar typ liiiite till skolan bara för att få träffa allihopa igen=)

2009-08-05 @ 01:34:04
URL: http://linamichaelaekesryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0