Ibland blir man arg...

Som idag! Herregud, har varit förbannad/arg/sur hela dagen. GASH! Det började med att jag drömmde att jag var arg och bråkade med "några gamla" kompisar. Sedan när jag vaknade upp var jag fortfarande arg. Detta humör följde mig till skolan där allt gick åt skogen. Som först på bilden, vi skulle använda PhotoShop HA! såklart var turen inte på min sidag och allt fuckade sig!
Sedan fick jag veta att jag hade @#//**@ Bild på hålet på lunchen, då jag redan hade planerat in något annat!
FY för den dag säger jag bara!


Sur......

Kommentarer
Postat av: julian

gladtjej_not

2009-04-28 @ 17:49:39
URL: http://viktoooria.blogg.se/
Postat av: Chrilllllll3

Det ordnar sig pusspuss <3

2009-04-28 @ 20:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0