Verkligen jätte tråkigt....

Mitt liv just nu är verkligen jätte tråkigt, det händer absolut ingenting, som ni kanske har märkt så har jag inte skrivit något i veckan, och det är pga att det inte har hänt ngt...
Men jag kan ju börja med att skriva något onödigt varje dag ;)?

Till något helt annat...
KEVIN BORG FFS!! Han borde ju vinna idol? inte sant? Har nog aldrig sett någon människa som kan sjunga så fruktansvärt bra och i så många olika teman.!!!
Om han kommer etta, kommer han inte bli bortglömd som de andra ettorna, eftersom att Kevin är så pass bra som han nu är!
Om han inte vinner tänker jag bojkotta IDOL ( även fast jag inte kommer att hålla det, men iaf!)
Det är Kevin som gör idol!


Igår efter skolan drog jag, Viktoria och Lina på stan ( eftersom att Isabell skulle hem och städa innan vi skulle komma!) Vi lodade omkring och köpte lite godis etc..
När vi kom hem till Isabell, gjorde vi middag som bestod av Tacos! Mycket gott!! När vi dukat bort, skulle jag och Isabell vaxa benen!! Herregud så nervös jag var! Trodde verkligen att det skulle göra ont! Men sen när de ryckte bort "plåstret" luggades det bara till lite grann... Hihi, jag är på att göra det en gång till!!

Hoppas ni får en härlig lördagkväll!

Bus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0