UTMANAD!!!

Jag blev utmanad av fuljevel.blogg.se

Reglerna är följande;


Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

_________________M I N A S J U

1. Jag är extremt kittlig
2. Jag skrattar som ett DJUR ?!
3. Jag är bäst på sjunga... NOT
4. Jag är beroende av min mobiltelefon! <3
5. Jag ÄLSKAR att sova :]
6. Jag tycker om att titta på IDOL (A)
7. Jag att äta SUSHI!!

Utmaningen skickar jag vidare till: Det berättar jag PERSONLIGEN för dem!

Kommentarer
Postat av: jenny benny

JA du är jätte duktig på att sjunga gumman!

pusspåre (L)

2008-11-06 @ 22:28:10
Postat av: hej

Eftersom jag inte har någon blogg så skriver jag väl här då :)



_______M I N A S J U



1. Är jävligt spontan

2. Älskar mat (A)

3. Gillar att sova

4. Men är otroligt morgontrött.

5. Tänker på andra före mig själv

6. Min humor spårar =D

7. Har levt hela livet på "äh fan, det löser sig"

2008-11-06 @ 22:49:24
Postat av: Amme

älskar ditt skratt:]<3



svar: datorn laggade och jag hann inte lägga ut alla jag hade tänkt sen glömde jag :(

2008-11-08 @ 15:04:18
URL: http://ammepamme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0