STRESS??

Hejhej! Allt bra?
Med mig är det bra, men det är mycket stress för tillfället. Tre läxor som ska in i morgon... Tänkte bara skriva lite grann om dagen innan jag ska fortsätta med engelskaredovisningen.

Idag har det varit stressigt, skriva ut en beskrivning på ett kök som vi gör på TMS lektionen, men såklart strular skrivaren. Tänkte jag kunde skriva ut den på lunchen, men då fanns det ingen ledig dator med Ikea Kitchen installerat! Men oturen vände och blev tur, jag hade skrivit ut samma papper förra veckan, men inte hittat deti skåpet, men som  tur var hittade jag papprerna och kunde lämna in dem.

Men nu måste jag verkligen fortsätta läsa engenska boken! Skriver om lite mer roliga saker i morgon!

Bus.

Kommentarer
Postat av: :D

<3 engelska

2008-11-06 @ 19:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0