Jag som mådde så bra!

Jag som verkligen trodde allt var bra igen, men icke... Såklart kommer nya problem att hanskas med, eller att man blir sårad IGEN.... Alltid är det något nytt, när man äntligt löst ett problem, dyker nästa upp.. =/


Jajja, till något vättigare.
Idag har jag haft någorlunda kort dag ( slutade 15.05!!!) Ända roliga ämnet idag var bild och LUNCH <3 På lunchen drog jag och en kompis i min klass till Kaplan skolan och hälsade på, men alla hade antingen lunch eller lektioner, så vi träffade inte så många vi kände...

Ikväll kommer jag nog sitta hemma och ta det lugnt! Orkar nog inte fara någonstans ikväll...
Kommer säääkert skriva något mer då, men om inte, Ha de bra!!

Bus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0